Конкурсні комісії

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Кам’янець-Подільської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Славутинка» Хмельницької обласної ради

07.11.2017

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

– громадянство України, вільне володіння державною мовою;

– вища освіта ступеня не нижче магістра;

– стаж педагогічної роботи не менше трьох років;

– організаторські здібності, фізичний і психічний стан кандидата, який не перешкоджає виконанню ним професійних обов’язків.

Документи кандидатів приймаються у строк до 01 грудня 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 17.00. години за адресою: м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

– заяву про участь у конкурсі;

– особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

– копії документів про освіту;

– довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;

– довідку про наявність або відсутність судимостей;

– інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

– копії паспорта та ідентифікаційного коду;

– письмову згоду на обробку персональних даних;

– копію трудової книжки.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності закладу у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32.

 

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад керівників закладів освіти – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області:

02.11.2017

  1. Директора Вовковинецької загальноосвітньої школи-інтернату  І-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради;
  2. Директора Новоушицької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Хмельницької обласної ради;
  3. Директора Плужнянської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

–  громадянство України, вільне володіння державною мовою;

– вища  освіта ступеня не нижче магістра;

– стаж педагогічної роботи не менше трьох років;

– організаторські здібності, фізичний і психічний стан кандидата, який не перешкоджає виконанню ним  професійних обов’язків.

Документи кандидатів приймаються у строк до 27 листопада 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою: м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

– заяву про участь у конкурсі;

– особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

– копії документів про освіту;

– довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня  2000 року №1465;

– довідку про наявність або відсутність судимостей;

– інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

– копії паспорта та ідентифікаційного коду;

– письмову згоду на обробку персональних даних;

– копію трудової книжки;

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності закладу у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32.

 

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного лікаря обласного дитячого спеціалізованого санаторію «Світанок»

30.10.2017

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

–  громадянство України, вільне володіння державною мовою;

– повна вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра за напрямом підготовки «Медицина»;

– післядипломна спеціалізація за спеціальністю «Педіатрія» або «Дитяча фтизіатрія» та «Організація та управління охороною здоров’я»;

– кваліфікаційна категорія за спеціальністю «Педіатрія» або «Дитяча фтизіатрія» або «Організація та управління охороною здоров’я»;

– стаж роботи за лікарською спеціальністю не менше 5 років.

Документи кандидатів приймаються у строк з 25 жовтня 2017 року  до 21 листопада 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою: м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

– заяву про участь у конкурсі;

– особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

– копії документів про освіту;

– довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;

– довідку про наявність або відсутність судимостей;

– інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

– копії паспорта та ідентифікаційного коду;

– письмову згоду на обробку персональних даних;

– копію трудової книжки.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства (закладу) у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32.

 

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства «Хмельницькліфт»

23.10.2017

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

–  громадянство України, вільне володіння державною мовою;

– вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;

– загальний стаж роботи не менш ніж 5 років, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня – не менше ніж 1 рік.

Документи кандидатів приймаються у строк до 20 листопада 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

– заяву про участь у конкурсі;

– особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

– копії документів про освіту;

– довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;

– довідку про наявність або відсутність судимостей;

– витяг (інформаційну довідку) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

– копії паспорта та ідентифікаційного коду;

– письмову згоду на обробку персональних даних;

– копію трудової книжки.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства (закладу) у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32.

 

 

 

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс

на заміщення вакантних посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області:

28.02.2017

Директора Кам’янець-Подільської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Славутинка» Хмельницької обласної ради

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

– громадянство України, вільне володіння державною мовою;

– вища педагогічна освіта;

– стаж педагогічної роботи не менше трьох років;

– успішне проходження підготовки та атестації керівних кадрів освіти у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

Кандидати на посаду директора Кам’янець-Подільської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Славутинка»: Козлова Олена ВолодимирівнаСудець Валентина Василівна

Інформація про комунальний заклад

Документи кандидатів приймаються у строк до 24.04.2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою: м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

  • заяву про участь у конкурсі;

  • особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією   (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

  • копії документів про освіту;

– довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня  2000 року №1465;

– довідку про наявність або відсутність судимостей;

– інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

– копії паспорта та ідентифікаційного коду;

– письмову згоду на обробку персональних даних;

– копію трудової книжки.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності закладу у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32.

Штатний розпис, баланс комунальних підприємств

 

Поля позначені (*) зірочкою обов'язкові для заповнення

Зверніть увага! Закон України Про звернення громадян.

×