Сьогодні у рамках проведення заходів до 85 річниці від дня заснування Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція “Різновекторність виховних впливів і узгодженість дій різних суб’єктів виховання”.
До конференції долучився перший заступник голови обласної ради Володимир Гончарук, представники педагогічної громади: керівники навчальних закладів, наукова спільнота, освітяни з різних областей України та усі небайдужі, які прагнуть досягти розвитку теоретичної думки в освіті та поділитися власними практичними напрацюваннями. Частина учасників приєдналася до зустрічі у форматі відеоконференції.
У своєму вітальному слові Володимир Володимирович зазначив про зміни, які відбулись у виховному процесі, особливо під час реалій сьогодення та поділився із присутніми досвідом іноземних колег у цій галузі.
“Сьогодні у нас складна тема для дискусії, тому сподіваюся, що від теоретичної частини, яка буде обговорюватися, велика кількість сучасних ідей перейде і в практичну площину. Звичайно для цього потрібен час, значні зусилля та політична воля, – наголосив перший заступник голови обласної ради. – Хочу відмітити вагомий внесок, який робить Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти у кваліфікацію, перекваліфікацію та надання додаткових знань освітянам, в тому числі й активним учасникам виховного процесу різних напрямів”.
За вагомий внесок у розвиток національної освіти, творчу ініціативу та наполегливість, високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків, багаторічну плідну педагогічну діяльність та з нагоди 85 річниці від дня заснування Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Володимир Гончарук нагородив колектив навчального закладу Подякою обласної ради і пам’ятним подарунком.
Під час пленарного засідання та низки дискусійних платформ члени зібрання поділилися особистим досвідом та власними напрацюваннями у галузі інноваційних виховних методів, формування ціннісних компетентностей, війково-патріотичного виховання та розвитку моральної стійкості у здобувачів освіти. Обговорили новаторські ідеї Нової української школи у практиках закладів загальної середньої освіти та наголосили на стратегічних підходах до моделювання виховної системи навчального закладу в умовах сучасних викликів.
Сьогодні подібні заходи – надактуальні, адже виховання громадянина України, який буде інтегруватися в європейське середовище є важливою місією кожного з нас.