Орієнтовні критерії оцінювання презентації плану розвитку закладу на один та п’ять років.
1.Систематичності,системності що передбачає складання плану розвитку школи за певними етапами:
-оцінка попередньої діяльності школи;
– визначення мети, завдань, передбачення результатів (очікувані результати), планування розвитку школи (реалізація проектів (програм. заходів);
– відповідність мети, завдань, напрямів роботи специфіці діяльності даного закладу (тип
закладу, розміри школи, її оточення, можливості педколективу). (максимальна кількість балів – 10)
- Всеосяжності, що передбачає включення до плану розвитку школи, крім пріоритетів діяльності колективу школи, також державних пріоритетів та зв’язків з соціальним оточенням (батьківською громадськістю, різноманітними об’єднаннями та організаціями, державними інститутами, зацікавленими у вихованні підростаючого покоління тощо). (максимальна кількість балів – 10)
- Безперервності, що передбачає планування діяльності школи на певний період часу (5 років). Чи взаємопов’язані річний лан роботи та п’ятирічний план розвитку школи. (максимальна кількість балів -5)
4.Демократичності, що передбачає залучення та участь всього колективу у складанні, виконанні плану, регулярне інформування його про хід реалізації плану. (максимальна кількість балів – 5)
- Обєктивності та реальності, що передбачає можливість реалізації поставлених завдань та виконання заходів плану. (максимальна кількість балів – 5)
- Доступності, логічності, послідовності викладення тез плану розвитку під час його презентації. (максимальна кількість балів – 5)