Відповідно до розпорядження голови обласної ради Михайла Загородного, завтра, 27 вересня, відбудеться пленарне засідання двадцять першої чергової сесії обласної ради. Впродовж минулого тижня проекти рішень депутати детально обговорили на засіданнях постійних комісій. Сьогодні ж під головуванням Михайла Загородного питання чергової сесії розглянули члени президії обласної ради.
Члени президії, а це – голови постійних комісій, керівники депутатських фракцій і груп, проаналізували проект порядку денного двадцять першої чергової сесії обласної ради та попередньо узгодили напрацьовані напередодні постійними комісіями ради пропозиції та зауваження до переліку питань.
Проект порядку денного складається із понад півсотні питань, які стосуються різних сфер життєдіяльності області. Ключовим питанням сесії є внесення змін до обласного бюджету на 2018 рік. Окрім того, планується затвердити п’ять нових регіональних програм – програму зайнятості населення області до 2010 року, програму розвитку земельних відносин в області на 2018-2022 роки, програму розвитку рибного господарства області на 2018-2022 роки, програму фінансової підтримки функціонування Агенції регіонального розвитку Хмельницької області та програму фінансової підтримки об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області на 2018-2022 роки. Внести зміни планується до дев’яти обласних програм. Крім того, депутати заслухають звіти про хід виконання тринадцяти обласних програм.
Разом з тим, окремий блок питань порядку денного складають проекти рішень щодо врегулювання діяльності об’єктів комунальної власності, надання дозволів на користувнаня надрами.
У засіданні президії взяли участь народний депутат України Сергій Мельник, перший заступник голови обласної ради Неоніла Андрійчук, заступник голови обласної ради Валерій Лесков, заступник керівника виконавчого апарату облради Тетяна Зеленко, керуючий справами виконавчого апарату облради Валентина Поліщук, керівники структурних підрозділів виконавчого апарату обласної ради та облдержадміністрації.