Відповідно до розпорядження голови обласної ради на 22 грудня цього року заплановано проведення пленарного засідання сімнадцятої сесії облради.
Сьогодні, 20 грудня, на засіданні президії голови постійних комісій, керівники депутатських фракцій і груп під керівництвом голови облради Михайла Загородного проаналізували проект порядку денного та попередньо узгодили напрацьовані в ході сесійного процесу постійними комісіями ради пропозиції до переліку питань сімнадцятої сесії.
Проект порядку денного складається із більше восьми десятків питань, які стосуються різних сфер життєдіяльності області. Ключовими питаннями сесії є проект обласного бюджету на 2018 рік та проект програми соціально-економічного розвитку області на наступний рік
Окрім того, планується затвердити чотири нових регіональних програми – сприяння розвитку громадянського суспільства на 2018-2020 роки, впровадження державної політики органами виконавчої влади у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів у Хмельницькій області на 2017-2018 роки, розвитку культури і духовності на період до 2020 року, відновлення та розвитку комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» на 2018-2022 роки.
Внести зміни планується до обласних програм: охорони навколишнього природного середовища Хмельницької області на 2016-2020 роки, забезпечення молоді житлом на 2013-2017 роки, фінансової підтримки комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький», а також до Положення про обласний фонд охорони навколишнього природного середовища.
Разом з тим, планується затвердити бренд Хмельницької області.
Більше трьох десятків питань порядку денного сесії складають депутатські запити.
У засіданні президії взяли участь перший заступник голови обласної ради Неоніла Андрійчук, заступник голови обласної ради Валерій Лесков, заступник керівника виконавчого апарату облради Тетяна Зеленко, керуючий справами виконавчого апарату облради Валентина Поліщук, перший заступник голови облдержадміністрації Володимир Кальніченко, керівники структурних підрозділів виконавчого апарату обласної ради та облдержадміністрації.