Експерти Програми «U-LEAD з Європою» змоделювали три сценарії «виходу ЦНАП з карантину» та деталізували кожний з них за ключовими аспектами роботи ЦНАП:
- персонал,
- перелік послуг та споживачі,
- прийом громадян та інфраструктура,
- процедури і правила,
- комунікація та фінансування.
Всі поради дивіться на сайті: tsnap.ulead.org.ua/exit
Проєкт стратегії виходу з карантину для ЦНАП: https://tinyurl.com/y6v2xubg
Вихідною позицією при розробці проєкту є те, що за загальним правилом, держава/органи місцевого самоврядування (ОМС) повинні завжди намагатися зберігати доступ до усіх адміністративних послуг або принаймні до найширшого їх переліку. Адже від можливості отримання адмінпослуг залежить реалізація багатьох прав і свобод громадян, виконання їх обов’язків, а також ведення бізнесу.
Електронні канали надання адмінпослуг можуть суттєво мінімізувати ризики. Але у короткостроковій перспективі завдання електронізації адмінпослуг та переважного задоволення попиту онлайн ще не можуть бути реалізовані. Тому фізичний доступ до адмінпослуг має бути також забезпечений.
Можливо більшість пропозицій, викладених у цьому документі, будуть актуальні насамперед для великих міст, а також громад, які зазнали суттєвого впливу пандемії. Їх використання залежить від епідеміологічної ситуації у конкретний громаді та рішень компетентних органів.
Джерело: Сайт Децентралізація влади