Сьогодні відбулося друге засідання комісії з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності закладів соціального захисту – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області за 2021 та за 1-й квартал 2022 року.
Про свою діяльність звітували керівники та фінансисти Хмельницького геріатричного пансіонату для ветеранів війни та праці, Новокостянтинівського, Полонського, Новосинявського, Самчиківського, Старокривинського, Солобковецького будинків-інтернатів для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, Лонковецького, Виноградівського, Кривчицького психоневрологічного інтернатів, комунальних психіатричних закладів «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат», «Зяньковецький психоневрологічний інтернат», «Мілівецький психоневрологічний інтернат», Меджибізького дитячого психоневрологічного будинку-інтернату, комунального закладу «Хмельницький обласний центр з організації роботи по обробці інформації та фінансуванню соціальних програм».
Члени балансової комісії – голова обласної ради Віолета Лабазюк, заступники голови облради Володимир Гончарук та Валентин Соколюк, заступник голови обласної державної адміністрації Володимир Юр´єв, депутати обласної ради, представники управління з питань спільної власності територіальних громад виконавчого апарату обласної ради, Департаменту соціального захисту та фінансів облдержадміністрації проаналізували організацію роботи закладів соціального спрямування зі створення належних умов перебування, харчування та лікування підопічних, які потребують стороннього догляду, побутового та медичного обслуговування.
Окрім того, зверталася увага на умови проживання у соціальних закладах переселенців, які у зв´язку з військовими діями перебувають на Хмельниччині.
Керівники закладів звітували про вжиття необхідних заходів щодо економії бюджетних коштів за використання електроенергії, теплопостачання, водопостачання тощо. Окрім того, інформували членів комісії про усунення недоліків у веденні складського обліку, обліку харчових продуктів, дотриманні санітарно-гігієнічних вимог, не вчасному оприбуткуванні благодійної допомоги, які були виявлені під час виїздів моніторингової комісії обласної ради.
Члени комісії не лише проаналізували показники фінансово-господарської діяльності закладів, а й акцентували увагу керівників максимально працювати з благодійними організаціями та фондами щодо залучення позабюджетних коштів та отримання благодійної або гуманітарної допомоги у натуральній формі для покращення матеріально-технічної бази установ та підвищення обслуговування та створення домашніх умов проживання для їх мешканців. З цією ж метою було рекомендовано керівникам співпрацювати і з територіальними громадами, на території яких функціонують заклади та в чиї місцеві бюджети спрямовують податок на доходи фізичних осіб.
З метою удосконалення роботи закладів та покращення умов перебування підопічних, балансова комісія своїм рішенням рекомендувала передбачити необхідний фінансовий ресурс на здійснення в закладах поточних ремонтних робіт та закупівлю необхідного обладнання.
Напрацьовані висновки будуть направлені профільному департаменту та керівникам соціальних установ.
Аби ознайомитися з повсякденним функціонуванням комунальних закладів соціального захисту та реально оцінити стан справ цих закладів, у окремі з них буде здійснено виїзди за участю представників обласної ради та облдержадміністрації.