В обласній раді тривають засідання комісій з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, закладів, організацій – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області за 2023 рік.
Сьогодні під керівництвом голови обласної ради Віолети Лабазюк відбулося друге засідання балансової комісії, на якій звітували очільники обласних закладів соціального захисту про минулорічну діяльність. Напередодні відзвітували керівники 14 установ соціального спрямування.
Керівники та фінансисти Хмельницького геріатричного пансіонату для ветеранів війни та праці, Новокостянтинівського, Полонського, Новосинявського, Самчиківського, Старокривинського, Солобковецького будинків-інтернатів для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, а також Лонковецького, Виноградівського, Кривчицького психоневрологічного інтернатів та комунальних психіатричних закладів «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат», «Зяньковецький психоневрологічний інтернат», «Мілівецький психоневрологічний інтернат», Меджибізького дитячого психоневрологічного будинку-інтернату, комунального закладу «Хмельницький обласний центр цифровізації соціальних програм» поінформували членів комісії про основні досягнуті показники, а також розповіли про пріоритетні напрямки роботи щодо покращення матеріально-технічної бази закладів на найближчу перспективу. З метою покращення надання соціальної допомоги підопічним керівники поділилися напрацюваннями з благодійними організаціями і міжнародними фондами щодо залучення позабюджетних коштів.
Члени балансової комісії наголошували на необхідності забезпечення в установах комфортних умов для перебування підопічних. Пріоритетними напрямками роботи інтернатних закладів назвали підвищення якості обслуговування та створення домашніх умов проживання для мешканців установ.
Разом з тим, керівництво та депутати обласної ради цікавилися використанням кожним закладом у минулому році бюджетних коштів на теплопостачання та енергоносії, витратами на одного пацієнта, потребу у передбаченні капітальних та поточних видатків для здійснення у приміщеннях необхідних ремонтних робіт. Зверталася увага на відсутність в установах укриття, належне облаштування діючих бомбосховищ, здійснення в окремих закладах комплексних робіт з модернізації системи опалення та утеплення приміщень у рамках проєктів енергоефективності і енергозбереження, дотримання протипожежних заходів тощо. Одночасно очільники закладів озвучили низку проблемних питань, вирішення яких можливе завдяки сприянню обласної ради та профільного департаменту ОВА.
За результатами заслуховування звітів діяльність 15-ти закладів соцзахисту обласної комунальної власності члени комісії визнали задовільною, надавши окремим керівникам та бухгалтерам низку рекомендацій щодо удосконалення діяльності соціальних закладів у подальшому.