В обласній раді розпочали роботу балансові комісії з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, закладів – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області за 2018 рік.
Протягом двох днів, 6 і 7 лютого, звітуватимуть керівники 36-ти закладів охорони здоров’я.
Сьогодні під керівництвом голови обласної ради Михайла Загородного звітували керівники та головні бухгалтери обласної лікарні, обласного кардіологічного диспансеру, обласного госпіталю ветеранів війни, обласної дитячої лікарні, обласного онкологічного диспансеру, обласного протитуберкульозного диспансеру, комунального закладу «Славутська обласна туберкульозна лікарня», Голозубинецької обласної протитуберкульозної лікарні, Державного патологоанатомічного Центру України, комунального закладу охорони здоров’я «Хмельницький обласний центр медико-соціальної експертизи», обласного шкірно-венерологічного диспансеру та обласного психоневрологічного диспансеру.
Члени балансової комісії – депутати обласної ради, представники управління з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату облради, Департаментів охорони здоров’я, фінансів, економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації – аналізували представлені керівниками медичних закладів показники про свою роботу за минулий рік та визначали завдання на поточний.
Варто зазначити, що цьогоріч започаткована нова форма звіту у рамках проведення комісій з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області за 2018 рік. Члени комісії заслухали детальну інформацію директора Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації Якова Цуглевича про діяльність мережі обласних закладів охорони здоров’я.
Як сказав Яків Миколайович, на утримання діючої мережі обласних закладів охорони здоров’я по загальному фонду профінансовано 1 млрд.095 млн 738,6 тис.грн, що на 131 млн. 253,9 тис. грн або на 13,6% більше, ніж у 2017 році. У минулому році придбано обладнання медичного та немедичного призначення на суму 72 млн. 134,1 тис.гривень. Видатки на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів профінансовані в сумі 196 млн. 883,0 гривень. На проведення будівництва (реконструкції) закладів охорони здоров’я виділено з обласного бюджету 75 млн. 236,6 грн, з яких 30 млн грн освоєно на будівництво нового лікувально-діагностичного корпусу обласної дитячої лікарні – побудовано трансформаторну підстанцію та кисневу станцію, вимуровано підпірні стіни, зведено будівлю корпусу з цоколя до третьої корпусу. Окрім того, 17 млн. грн спрямовано на продовження проведення реконструкції приміщення обласного кардіодиспансеру для створення обласного центру кардіології та кардіохірургії.
Як зауважив голова обласної ради Михайло Загородний, запровадження такого нововведення дасть можливість членам балансових комісій попередньо ознайомитися з існуючою ситуацією у закладах охорони здоров’я, дізнатися про проблематику установ не лише з точки зору того чи іншого керівника, а й зі сторони профільного департаменту відповідно до стратегії розвитку галузі. Окрім того, за словами Михайла Васильовича, це дасть змогу депутатському корпусу облради правильно підходити до прийняття виважених рішень щодо подальшого фінансування медичних закладів, їх реорганізації, укрупнення тощо.
За результатами проведення комісії було рекомендовано керівникам й надалі здійснювати заходи щодо заощадливості енергоносіїв та теплопостачання. Окремим керівникам наголошено на необхідності перегляду довготермінових договорів оренди з орендарями з перспективою збільшення вартості плати за оренду приміщень, а також збільшення кількості надання платних послуг, що дасть змогу значно поповнити позабюджетні надходження закладів
За результатами роботи комісій напрацьовані висновки буде направлено галузевому департаменту та керівникам закладів.
Відповідно до графіка, завтра, 7 лютого, керівники закладів охорони здоров’я продовжать звітувати перед членами комісії про свою фінансово-господарську діяльність.