Сьогодні Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти проведено семінар-тренінг «Цілюща сила арт-терапії».
У заході взяли участь заступник голови обласної ради Валентин Соколюк, директор департаменту освіти, науки, молоді та спорту облдержадміністрації Дарія Басюк, керівники освітніх закладів, педагогічні працівники.
У своєму вітальному слові Валентин Соколюк зазначив, що довготривала війна з російськими окупантами є важкою, виснажливою стресовою ситуацією для всіх учасників освітнього процесу: здобувачів освіти, педагогів, батьків. Саме тому, під час війни особливої підтримки потребують діти.
«Зустріч, яка сьогодні відбувається, ще раз підкреслює важливість надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу через опанування ефективними арт-терапевтичними техніками для зняття тривоги, напруження, поліпшення психоемоційного стану. Впевнений, що сьогоднішнє спілкування буде корисним для всіх учасників цього заходу. Адже досить важливо, щоб методи допомоги були дієвими, ефективними та екологічними. Дозвольте від імені керівництва обласної ради подякувати ініціаторам та учасникам цього тематичного зібрання та побажати усім вам успішної роботи, цікавих дискусій та ефективних результатів арт-терапії», – сказав Валентин Іванович.
Учасники семінару зауважували, що захід важливий ще й тим, що процес творчого самовираження безпосередньо пов’язаний зі зміцненням психічного здоров’я дитини та може розглядатися як суттєвий психопрофілактичний фактор. Вагома перевага арт-терапії полягає в тому, що вона не має протипоказань і дає дивовижні результати як при роботі з дітьми та підлітками, так і при роботі з дорослими.
На переконання виступаючих, цікаві, захопливі, максимально дбайливі, екологічні арт-терапевтичні техніки занурюють дитину в чарівний світ творчості, допомагають розвинути увагу, уяву, мислення, мовлення, дрібну моторику, навички фіксування й аналізу власних емоцій, підняти самооцінку, позбутися зайвої напруги, гармонізувати психоемоційний стан, подолати страхи, налагодити взаємини з оточенням, а також дозволяють за допомогою стимулювання художньо-творчих проявів здійснити корекцію психоемоційних і особистісних порушень.