Концепцію реалізації інвестиційного проєкту реконструкції Хмельницького аеропорту під міжнародний вантажно-пасажирський аеропорт сьогодні презентували сьогодні в Будинку рад представники турецьких компаній. Дані компанії є інвестиційно-будівельними компаніями та зацікавлені у будівництві та реконструкції аеропортів України.
У зустрічі взяли участь перший заступник голови обласної ради Володимир Гончарук, голова обласної державної адміністрації Сергій Гамалій, народні депутати України Сергій Мандзій та Микола Стефанчук, директор КП «Аеропорт Хмельницький» Валерій Сорока, генеральний директор Елдезар Груп Алі Бару Алсірт, керівник компанії Енез Груп Онур Біліці, голова правління ГС «Міжнародний центр сприяння підприємництву» Володимир Пахній, заступник голови правління ГС «Міжнародний центр сприяння підприємництву» Вадим Внуков, голова наглядової ради ТОВ “Скайлайн -Хендлінг” Остап Шабаковський, представник ДП «Держзовнішзв’язок» Іван Сторожук та перший заступник директора ДП Центр інформаційно-технічної безпеки Олександр Бортник.
Під час спілкування сторони обговорили можливості та шляхи реалізації проєкту з будівництва або реконструкції КП «Аеропорт Хмельницький» під великий міжнародний вантажно-пасажирський хаб. Це дозволить розвантажити дорожні магістралі та створити так званий транспортний коридор між Україною та європейськими країнами. Турецька компанія «Елдезар Груп», як зазначили її представники, спеціалізується на реалізації подібних інфраструктурних проєктів протягом останніх п´яти років у країнах Африки, Сходу і у які інвестовано близько 5 млрд. доларів.
Відновлення роботи комунального підприємства “Аеропорт Хмельницький” є важливим напрямком роботи для обласної ради і для подальшого соціально-економічного розвитку області загалом. На сьогодні на завершальному етапі (99,9%) знаходиться розробка проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500 метрів». На це з обласного бюджету спрямовано понад 2 мільйони гривень, і стільки ж – з міського. Така довжина смуги необхідна для того, щоб аеропорт міг приймати великі пасажирські літаки на зразок «Boeing»
“Реконструкція злітно-посадкової смуги – це величезні кошти, які обласний бюджет навіть у співпраці з міським ніколи не потягне. Претендувати ж на державне фінансування хмельницький аеропорт зможе після того, як матиме готову проєктно-кошторисну документацію”, – зазначив у розмові з журналістами Володимир Гончарук.
Зараз також уже здійснено коригування проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту загорожі території аеропорту та аеродрому КП «Аеропорт Хмельницький» на суму майже 18 мільйонів гривень. Дану документацію підготовлено та подано на конкурсний відбір до Мінрегіонбуду з метою залучення коштів ДФРР.