Заклади культури обласної комунальної власності прозвітували про свою діяльність у минулому році

9 лютого голова обласної ради Михайло Загородний провів робочу нараду з керівниками 14 закладів культури – об’єктів спільної власності територіальних громад області, які знаходяться в управлінні облради.

У нараді взяли участь директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Сергій Пенюшкевич, начальник управління культури, національностей, релігій та туризму облдержадміністрації Ірина Трунова і начальник управління з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату облради Віталій Шишко.

Як зазначив Михайло Загородний, проведення наради зініційовано з метою аналізу діяльності закладів за підсумками минулого року, заслуховування аргументованих планів керівників щодо доцільності спрямування капітальних видатків на ті об’єкти, де є потреба у першочерговій необхідності.

Вже найближчим часом заплановано проведення засідань комісії з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності об’єктів спільної власності територіальних громад області за 2016 рік, тому, за словами Михайла Васильовича, керівники установ мають представити свою діяльність на належному рівні та, усунувши всі недоліки, відпрацювати напрямки розвитку в поточному році.

«Заклади культури Хмельниччини є одними з кращих у державі. Маємо усі разом пліч-о-пліч плідно працювати, аби гарні показники цієї галузі були примножені та залишилися прийдешнім поколінням у достойному стані», наголосив очільник обласної ради.

Перший заступник голови ради Неоніла Андрійчук поінформувала директорів закладів культури про особливості призначення керівників обласної комунальної власності відповідно до затвердженого у минулому році радою Порядку призначення і звільнення з посад керівників підприємств, установ, закладів, організацій – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області. Також керівникам було наголошено на завершенні роботи з документального оформлення нерухомості, земельних ділянок, а також щодо своєчасної подачі звітів та фінансових показників за підсумками роботи тощо.

 

попередня статтяПедагоги-позашкільники підбили підсумки за 2016 рік
наступна статтяПрес-анонс. Проект «Шлюб за добу» стартує у Кам’янці-Подільському