Дев’ять кроків громад для впровадження проєкту «Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі»

У громадах реалізується пілотний проєкт “Спеціаліст із безпеки в освітньому середовищі”. Це фахівець, який здійснює контроль за перебуванням сторонніх осіб у школах, дорожнім рухом біля закладу освіти, пожежною безпекою, контроль за ситуаціями, у яких школярі можуть бути втягнені у протиправну діяльність чи залучені до деструктивних молодіжних груп. Також мова йде й про контроль за відсутністю булінгу чи дискримінації за будь-якою ознакою, приниження гідності та честі.

Такі фахівці мають бути працівниками виконавчого органу місцевого самоврядування.

Алгоритм дій для ОМС щодо впровадження проєкту «Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі»:

1. Щоб впровадити у громаді посаду «спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі», сільський, селищний або міський голова чи відповідна рада приймає розпорядження/рішення щодо участі в пілотному проєкті та проводить комунікацію з підрозділами ювенальної поліції в регіоні. В розпорядженні/рішенні визначається особа, яка відповідає за впровадження проєкту. Надалі громада очікує підтвердження участі в пілотному проєкті від МВС України.

Після підтвердження необхідно:

2. Внести зміни до структури та штатного розпису виконавчого органу ОМС .

3. Розробити та затвердити посадову інструкцію спеціаліста з безпеки,  запланувати обов’язкове проходження ним в перший рік роботи на посаді навчання, що передбачене Постановою КМУ № 867.

4. Прийняти положення про комісію, в якому визначити порядок її роботи та критерії відбору особи на цю посаду (критерії мають відповідати загальним критеріям для відбору спеціалістів ОМС та включати специфічні вимоги, передбачені відповідною Постановою КМУ № 867 до такої особи).

5. Затвердити склад комісії (можливо включити за погодженням осіб з дорадчим голосом від національної поліції, ДСНС, інших організацій, з якими спеціаліст з безпеки має взаємодіяти відповідно до Постанови КМУ № 867).

6. Затвердити комісією текст оголошення про відбір та опублікувати його на офіційному сайті громади, у мас-медіа та соціальних мережах.

7. Провести відбір та за рішенням комісії визначити, кого з відібраних кандидатів рекомендувати сільському, селищному, міському голові для призначення на посаду спеціаліста з безпеки.

8. Прийнятого на посаду спеціаліста з безпеки направити на навчання на базі закладу вищої освіти зі специфічними умовами навчання, що належать до сфери управління МВС, за програмою, погодженою з МВС, МОН, Національною поліцією та ДСНС (тривалістю до 4 тижнів). Під час такого відрядження за працівником зберігається заробітна плата за місцем роботи.

9. Надалі спеціаліст з безпеки провадить свою діяльність у закладі освіти, визначеному відповідним органом місцевого самоврядування. Закріплення за спеціалістом, який пройшов спеціальне навчання (профільну підготовку), закладів освіти здійснюється органом місцевого самоврядування (керівником відповідної військової адміністрації) з розрахунку не більше 1500 учнів (в одному закладі освіти або кількох, але не більше чотирьох закладах освіти).

Джерело: сайт “Децентралізація”

попередня статтяНа Хмельниччині триває пілотний проєкт щодо управління твердими побутовими відходами за допомогою відкритих даних
наступна статтяЗдай кров – врятуй Героя!