Фінансування закладів охорони здоров’я з 1 січня 2021 року – роз’яснення

До відкритого діалогу «Новий адмінтерустрій – нова система управління: алгоритм дій комунальних медичних закладів та їх власників» надійшло багато запитань про фінансування закладів охорони здоров’я, які передаються у комунальну власність.

Тож експерти програми USAID DOBRE підготували роз’яснення на такі запитання:

  • порядок фінансування та утримання районних лікарень; що зобов’язані дофінансовувати територіальні громади; як проводити оплату комунальних послуг, коли ЦРЛ ще не передано у власність територіальної громади;
  • чи можливо залучати на договірних умовах на співфінансування енергоносіїв інші територіальні громади;
  • чи потрібно затверджувати фінансовий план КП ЦРЛ у грудні місяці новим власником – місцевою радою;
  • що робити у випадку, коли новостворена територіальна громада не приймає у власність КНП ЦРЛ;
  • на що витрачаються кошти отримані медичними закладами від НСЗУ? Чи можна фінансувати відшкодування пенсій, призначених на пільгових умовах, за рахунок коштів НСЗУ; в разі незабезпеченості в коштах на енергоносії чи можна спрямовувати на вказані видатки кошти НСЗУ;
  • чи можливо об’єднання лікарні вторинної ланки та амбулаторії первинної ланки на рівні однієї ТГ в один медичний заклад.

ЗАВАНТАЖИТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ

Також вам стане у пригоді алгоритм дій щодо прийняття майна зі спільної у комунальну власність та алгоритм дій комунальних медзакладів та їх власників від НСЗУ.

Детальніше про підсумки відкритого діалогу «Новий адмінтерустрій – нова система управління: алгоритм дій комунальних медичних закладів та їх власників» –  згодом.

Джерело: Сайт Децентралізація

попередня статтяВиконання місцевих бюджетів до кінця року та підготовка проектів бюджетів на 2021 рік – посібник від U-LEAD з Європою
наступна статтяХмельницька обласна служба зайнятості: допомога по безробіттю