Відбулось засідання

Керівники 36 закладів охорони здоров’я – об’єктів спільної власності територіальних громад області, які знаходяться в управлінні облради зібралися сьогодні на робочу нараду, яку провів голова обласної ради Михайло Загородний.

Основна мета таких засідань – аналіз діяльності закладів за підсумками минулого року, заслуховування аргументованих планів керівників щодо доцільності спрямування капітальних видатків на ті об’єкти, які того найбільше потребують. Це так звані підготовчі наради до засідань балансових комісій.

«Сьогодні ми в першу чергу хочемо зорієнтувати усіх керівників на основних питаннях фінансово-господарської діяльності закладів, – наголошує Михайло Загородний. – Ми хочемо почути вас і порадити, на що звернути особливу увагу у підготовці до засідань балансових комісій».

У нараді також взяли участь перший заступник голови облради Неоніла Андрійчук, яка безпосередньо координує роботу усіх комунальних закладів, директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Сергій Пенюшкевич та директор Департаменту охорони здоров’я ОДА Яків Цуглевич та начальник управління з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обради Віталій Шишко.

Вже найближчим часом заплановано проведення засідань комісії з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності об’єктів спільної власності територіальних громад області за 2016 рік, тому, за словами Михайла Васильовича, керівники установ мають представити свою діяльність на належному рівні та, усунувши всі недоліки, відпрацювати напрямки розвитку в поточному році.

«Цими днями з госпітальними округами області ознайомилась в.о. Міністра охорони здоровя України Уляна Супрун. І мені досить приємно, що наші комунальні заклади продемонстрували належний рівень роботи,- зазначив керманич області.

Перший заступник голови ради Неоніла Андрійчук поінформувала про особливості призначення керівників обласної комунальної власності відповідно до затвердженого у минулому році радою Порядку призначення і звільнення з посад керівників підприємств, установ, закладів, організацій – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області. Також керівникам було наголошено на завершенні роботи з документального оформлення нерухомості, земельних ділянок, а також щодо своєчасної подачі звітів та фінансових показників за підсумками роботи тощо.

попередня статтяМихайло Загородний провів прийом громадян з особистих питань
наступна статтяВизначено учасників ІІІ-го етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України