Хмельницький обласний контактний центр, як суб?єкт Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади, створений у 2012 році.
Головною метою створення є удосконалення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, забезпечення оперативного реагування на проблемні питання життя населення, які порушуються у зверненнях, якості підготовки та прийняття рішень з порушених питань, створення необхідних для реалізації своїх законних прав та інтересів додаткових умов для забезпечення громадян інформаційно-консультативною інформацією, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування жителів області про пріоритетні питання державної політики.
Головним завданням Хмельницького обласного контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями за єдиним телефонним номером та через мережу Інтернет.
Завдяки налагодженій співпраці, з початку створення Центру, спільними зусиллями було опрацьовано більше 50 тисяч громадян, звернень громадян, підприємств, установ, організацій, з яких близько 10 тисяч у 2018 році та близько 2,7 тисяч з початку 2019 року.
З метою подання звернень можна звернутися на Урядову «гарячу лінію» 1545 до Хмельницького обласного контактного центру – 0 800 50 88 99, +38 0382 65 90 80.