Михайло Загородний: Пріоритет у роботі інтернатних установ – оптимізація видатків на енергоносії та теплопостачання

7 лютого під керівництвом голови обласної ради Михайла Загородного відбулася нарада з керівниками будинків-інтернатів – об’єктів спільної власності територіальних громад краю.

У нараді взяли участь перший заступник голови обласної ради Неоніла Андрійчук, яка безпосередньо координує діяльність обласних комунальних закладів, директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Сергій Пенюшкевич, директор Департаменту соціального захисту населення Світлана Лукомська та начальник управління з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обради Віталій Шишко.

Ключові питання порядку денного – зменшення використання енерго- та теплоносіїв, а також визначення інтернатними закладами першочергових завдань для інвестування капітальних видатків.

Сьогодні система соціального захисту населення охоплює 29 інтернатних установ обласної комунальної власності, у яких проживає 1737 мешканців. На утримання інтернатів протягом минулого року з коштів обласного бюджету за загальним фондом виділено асигнувань на суму понад 86 млн. грн, на капітальний ремонт приміщень та здійснення заходів з енергозбереження було передбачено більше 8-ми мільйона гривень. У всіх закладах надаються послуги соціально-незахищеним верствам населення, де створені належні умови проживання та харчування.

«Загалом діяльність інтернатних закладів обласної комунальної власності є задовільною. Обласна рада системно працює в напрямку оптимізації мережі закладів соцзахисту населення з метою якнайкращого забезпечення умов перебування людей при оптимальному використанні коштів обласного бюджету», – зазначив Михайло Загородний. Однак, на думку очільника області, проводиться недостатня робота керівниками інтернатних установ в напрямку зменшення споживання енергоресурсів та теплопостачання.

У робочому порядку окремі директори звітували керівництву ради щодо впровадження ними енергозберігаючих заходів, про використання бюджетних коштів та подальшої перспективи у цій діяльності.

Як наголосив Михайло Васильович, робота з енергозбереження, підвищення енергоефективності та ефективного використання коштів обласного бюджету повинна тривати безупинно. «Оптимізація видатків на енергоносії та теплопостачанняпостійно на контролі облради», – зазначив Михайло Загородний.

Окрім того, директорам інтернатних закладів було наголошено на необхідності впорядкування управлінської документації. Зокрема, начальник управління з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обради Віталій Шишко закликав привести в належний стан свідоцтва на право власності нерухомого майна, зареєструвавши їх у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Разом з тим, наголосив на завершенні роботи з оформлення майна на праві оперативного відання, а також своєчасній подачі річних звітів про свою діяльність. Коротко зупинився Віталій Миколайович на особливостях призначення керівників обласної комунальної власності відповідно до затвердженого у минулому році радою Порядку призначення і звільнення з посад керівників підприємств, установ, закладів, організацій – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області.

Разом з тим, було наголошено на налагодженні ефективної співпраці з керівництвом об’єднаних територіальних громад, в межах яких знаходяться будинки-інтернати, з метою перспективного й належного функціонування цих закладів.

На завершення наради Михайло Загородний звернув увагу керівників інтернатів на недопущення в подальшому тих недоліків і порушень, які мали місце раніше, зобов’язав доопрацювати всі порушені на нараді питання, а вдосконалені підходи презентувати на засіданні комісії з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств та закладів – об’єктів спільної власності територіальних громад області за 2016 рік, яке заплановано на третю декаду лютого поточного року.

попередня статтяВлада та підприємці обговорили перспективи створення кластерів на Хмельниччині
наступна статтяАграрії Хмельниччини обговорили ключові питання земельної реформи