Служба зайнятості проводить опитування громадян щодо якості надання послуг

Державна служба зайнятості проводить опитування громадян щодо надання послуг клієнтам служби зайнятості. Дані проведеного анкетування слугуватимуть основою для напрацювання рекомендацій покращення якості та ефективності надання послуг у майбутньому.

Для участі в опитуванні відскануйте QR-код за допомогою смартфону, або заходьте за посиланням на анкету ➡ https://cutt.ly/2TS010f .

Також, ви можете звернутися до Хмельницької обласної служби зайнятості із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою письмового звернення і надіслати його через форму електронного звернення ➡ https://cutt.ly/6TS36PT. Наші фахівці впродовж 15 робочих днів нададуть Вам письмову відповідь. Зверніть увагу! Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, визнається анонімним і розгляду не підлягає. (Закон України «Про звернення громадян», Стаття 5,8).

Всі питання пов’язані з наданням послуг, консультації можна отримати за єдиним безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-50-99-66.

За матеріалами Хмельницького обласного центру зайнятості

попередня статтяДень Гідності та Свободи – восьма річниця Євромайдану
наступна статтяХмельниччина попрощалась з 33-річним спецпризначенцем Убертом Мрачковським