Зручний сервіс для шукача роботи

На сайті Державної служби зайнятості у рубриці «Громадянам» діє сучасний сервіс, з розширеним доступом до послуг служби зайнятості і персональної картки особи (безробітного), «Електронний кабінет шукача роботи».

Це захищений, персоналізований та безпечний електронний сервіс, який надає безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

«Електронний кабінет шукача роботи» надає можливість зареєстрованому безробітному:

  • створити власне резюме;
  • здійснити підбір роботи;
  • ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість;
  • дізнатися про можливість професійного навчання;
  • скористатися сервісами профорієнтаційної платформи;
  • переглянути відповідну чинну законодавчу базу;
  • отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.

Також користувач персонального кабінету, не будучи фізично присутнім у центрі зайнятості, може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили.

Для створення власного електронного кабінету, шукачу необхідно звернутись до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості: https://www.dcz.gov.ua/cabinet.

Довідково: в 2020 році сервісом «Електронний кабінет шукача» на Хмельниччині скористались понад 2000 осіб.

За матеріалами  Хмельницького обласного центру зайнятості

попередня статтяАгенція регіонального розвитку області проводить опитування, яких інновацій сьогодні потребує бізнес Хмельниччини
наступна статтяЧлени регіонального відділення Асоціації міст України підсумували роботу у 2020 році та погодили плани на 2021 рік