Міська централізована “гаряча лінія” та онлайн платформа – ШЕДС-1503 Шепетівська екстрена диспетчерська служба (відділ управління міським господарством) – незабаром запрацює у Шепетівці.
Метою діяльності служби є в оперативному режимі, цілодобово приймати вхідні дзвінки від мешканців для врегулювання питань, які потребують негайного втручання з боку структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств міста. В першу чергу мова йде про екстрені ситуації – прориви водопровідних та каналізаційних мереж, пошкодження мереж теплопостачання, перебої у постачанні електроенергії, розгерметизація каналізаційних люків тощо.
“Єдиний центр консолідації “гарячих” дзвінкі ШЕДС-1503 надасть додаткові можливості оперативного реагування на проблеми, які вимагають швидких господарських рішень. Така служба допоможе профільним заступникам міського голови постійно тримати руку на пульсі ситуації у громаді, а мешканцям оперативно сповіщати про надзвичайні ситуації,” – коментує Шепетівський міський голова Віталій Бузиль.
ШЕДС-1503 працюватиме на базі проєкту «Відкрите місто». На платформі мешканці Шепетівської громади зможуть в режимі реального часу створювати повідомлення про проблему на карті міста та детально її описати. Після модерації управління міським господарством направлятиме повідомлення для розв’язання проблеми відповідальним службам.
За матеріалами Шепетівської міської ради