Відбулися п’ятнадцяті педагогічні читання пам’яті М.М.Дарманського

29 грудня 2020 р. в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбулася всеукраїнська науково-практична конференція «П’ЯТНАДЦЯТІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ М.М.ДАРМАНСЬКОГО: організація освітнього процесу в сучасних умовах» (дистанційно, Zoom).

Відкриття науково-практичної конференції відбулося із вітального слова голови Хмельницької обласної ради Лабазюк Віолети Олександрівни, яка відзначила важливість проведення цього заходу та акцентувала увагу на значимості постаті Миколи Дарманського в розвитку освіти і науки на теренах Хмельницької області. «Від імені депутатського корпусу Хмельницької обласної ради вітаю зі знаковою подією в житті науково-педагогічних працівників, студентів гуманітарно-педагогічної академії, освітян Хмельниччини – із традиційними, а цьогоріч – П’ятнадцятими педагогічними читаннями пам’яті відомого на Хмельниччині та Україні педагога, вченого, управлінця Миколи Миколайовича Дарманського в рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції «Організація освітнього процесу в сучасних умовах». 

Тематика сьогоднішньої конференції співзвучна з тими педагогічними ідеями, які ніс Микола Миколайович у життя своїх колег, студентів, педагогів. Він сам був і залишається у нашій памяті великим гуманістом-реформатором освіти в регіоні. Його провідні ідеї щодо реформування освіти знайшли підтримку в Національній академії педагогічних наук України, її галузевих інститутах а також наукової та освітянської громадськості», – зазначила Віолета Лабазюк.

Із вітальним словом до учасників науково-практичної конференції звернулася також ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України, доктор педагогічних наук, професор Інна Шоробура.

На пленарному засіданні науково-практичної конференції були заслухані та обговорені доповіді переможців Хмельницької обласної премії імені Миколи Дарманського в галузі освіти та науки, а саме:

«Кращий педагогічний працівник закладу дошкільної освіти»

Коваль Світлана Олексіївна – вихователь-методист Кам’янець-Подільського закладу дошкільної освіти № 5 «Олімпійський»

IKT-компетентність як ресурс підвищення якості освітнього процесу ЗДО

«Кращий педагогічний працівник закладу загальної середньої освіти»

Братиця Ганна Георгіївна – вчитель німецької мови Кам’янець-Подільського ліцею I-III ступенів «Славутинка»

Дигітальні інструменти навчання іноземної мови

 

«Кращий педагогічний працівник закладу позашкільної освіти»

Лук’янчук Олександр Вікторович – директор, керівник гуртка «Гірський туризм» Комунального закладу «Дитячо-юнацький центр туризму та екологічної роботи» м. Славута

Інноваційні форми виховання громадянина-патріота, фізично загартованої творчої особистості

 

«Кращий науково-педагогічний/педагогічний працівник закладу фахової передвищої освіти»

Федорчук Віктор Миколайович – доцент кафедри соціальної роботи та психології Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу, кандидат психологічних наук, доцент

Людиноцентристська технологія К.Роджерса як засіб підготовки фахівців соціономічного профілю

 

«Кращий науково-педагогічний/педагогічний працівник закладу вищої освіти»

 

Біницька Катерина Миколаївна – професор кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор

Внутрішні системи забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів у Республіці Польща

 

«Кращий науковець»

Блощинський Ігор Григорович – начальник кафедри іноземних мов Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, доктор педагогічних наук, професор

Переваги та недоліки платформ дистанційного навчання у вищих військових навчальних закладах в умовах Covid-19

Детальніше із матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції «П’ЯТНАДЦЯТІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ М.М.ДАРМАНСЬКОГО: організація освітнього процесу в сучасних умовах» можна буде ознайомитись у збірнику матеріалів конференції.